Città di Firenze
Home > Webzine > Palazzo Giovane -Project LINK: All Student Talent Show
venerdì 26 aprile 2024

Palazzo Giovane -Project LINK: All Student Talent Show

12-10-2011

Student Talent Show a Palazzo Giovane
Esprimi il tuo talento questo è il tuo momento! È la tua occasione, se sai cantare, ballare o recitare iscriviti allo Student Talent Show. Mercoledì 12 ottobre hai l'opportunità di esibirti a Palazzo Giovane, in vicolo santa Maria Maggiore, per cinque minuti nel concorso del progetto Link aperto a tutti gli studenti universitari, fino a 25 anni, e permetterà a ragazzi sia italiani che stranieri di salire sul palco. La giuria valuterà le esibizioni e per i vincitori tanti premi in palio.
Iscriviti inviando una e-mail a jkauffma@syr.edu entro il 5 ottobre, alle ore 17:00, e l'organizzazione ti ricontatterà.


2nd Edition of the All Student Talent Show that Syracuse University in Florence along with the Comune di Firenze, are sponsoring at the Palazzo dei Giovani on Wednesday, October 12th from 21:00-23:30. We invite you all to participate!
Part of the thinking behind this initiative is to give American students a new reference point (Palazzo Giovane -Project LINK) in centro. Palazzo Giovane, in vicolo Santa Maria Maggiore, is a fantastic location - two steps from the duomo, with various resources and also Italian students with whom they can interact. Also to know, there will be young Italians involved in this show.
 
Here below are some of the guidelines and information you will need to know to participate:
 
- the DEADLINE for entries will be - Wednesday, October 5th at 5:00 p.m. (register at Tel. 055 5031327 or e-mail jkauffma@syr.edu)
 
- age limit - Not more than 25 years of age
 
- an approximate 5 minute per act will be requested
 
- the limit of acts will be around 25 and this will be based on a first-entered / first served basis

Please note what kind of act the student plans on performing.
 
After we confirm your participation, we will be sending you a form asking for a bit more information on the student's performance.